poniedziałek, 27 czerwca 2016

#29 JAK ZOSTAĆ BLOGEREM DISNEYA? | marysiu149.blogspot.com

Od ponad 2 lat współpracuję z firmą The Walt Disney Company Polska. W tym czasie, dzięki współpracy z Disneyem nauczyłam się wielu nowych rzeczy. Dostałam już masę produktów, gadżetów, książek, płyt do recenzji, zostałam zaproszona do Warszawy na zjazd blogerów gdzie poznałam Karola Osentowskiego (dubbingera, polski głos Leona), Sylwię Lipkę (youtuberkę, piosenkarkę) i Dove Cameron (wystąpiła w takich serialach/filmach jak: Liv i Maddie, Cloud9, Następcy), wystąpiłam dwa razy w telewizji (były to krótkie momenty, w których powiedziałam dwa zdania). Osiągnęłam to wszystko dzięki współpracy z firmą The Walt Disney Company Polska.
Wiem, że niektórzy z was, chcieliby taką współprace nawiązać, ale nie wiecie od czego zacząć. W dzisiejszym poście opowiem wam trochę o współpracy z Disneyem i jak ją rozpocząć.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz